-
دانشجویان دختر دانشکده فنی مهندسی گناباد میهمان مرکز رشد فناوری گناباد
- ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
جمعی از دانشجویان دختر دانشکده فنی مهندسی گناباد به همراه اساتید در مرکز رشد فناوری گناباد حضور یافته و از برخی شرکتهای مستقر در این مرکز بازدید کردند.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ سه شنبه29 آذرماه جمعی از دانشجویان دختر دانشکده فنی مهندسی گناباد به همراه اساتید در مرکز رشد فناوری گناباد حضور یافته و از برخی شرکتهای مستقر در این مرکز بازدید کردند. در ابتدای این بازدید، مهندس حسین تقوی مدیر مرکز ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین، به معرفی مرکز رشد پرداخته و از فعالیتهای این مرکز گفت. وی درخصوص طرح ها و ایده های نوآورانه و نحوه پذیرش، خدمات و حمایت های پارک از شرکت ها و تفاوت شرکت های فناور و دانش بنیان به دانشجویان توضیحاتی داد. گفتنی است ، دانشجویان به اتفاق اساتید از واحدهای فناور«دنیای هوشمند آوا»، « نوین سازان فناوری هرمز » بازدید و با محصولات و نحوه شکل گیری و فعالیت های تولیدی این شرکتها آشنا شدند.
تعداد بازدید : ۵۲ تاریخ: 1401/10/02
پربازدیدترینها
نظرات کاربران
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.